ĎAKUJEM za názor, ale ja mám MÁM SVOJ – SÚČASNÝ STAV SLOVENSKA

27. marca 2018, ivec, Nezaradené

Pozorne som si prečítal Vaše postrehy a názory. V nemom úžase som zistil,že je v nich veľa neslušností a demagógie. Vy ste nemali rodičov? Neverím, že by ste si to dovolili v ich prítomnosti. Zvláštna skúsenosť. Človek povie svoj názor a už je zle. Ale ako sa hovorí všetko zlé je na niečo dobré

Tak ja opäť poďakujem ľuďom, ktorý sa nebáli postaviť na tribúny alebo organizovať pochody. Ako aj ľuďom, ktorý na ne prišli.Tak ako ja ani oni nemali potrebu byť v nejakej strane a hlavne prejavili svoju občiansku nespokojnosť.Chcem poďakovať aj novinárom, ktorý neustávajú a stále nás zásobujú faktami ako to vlastne v tomto našom štáte vyzerá.

Ubezpečujem všetkých svojich oponentov, že ja som nemusel opisovať žiadne prejavy a ani nemusím chodiť niekam pre nejaké múdrosti na nejakú ulicu. Som iba občan, ktorý pri pomyslení, že ak by bolo čo i len malé percento informácií pravdivých, tak je zle.

VRAŽDA-AGRODOTÁCIE-MAFIA-PROKURATÚRA-SÚDNICTVO Vám všetkým oponentom sa to zdá málo? Či vari klamem?

Poviem Vám niečo osobné. Som z rodiny kde jej člen bol politický väzeň. A aj neuplatňovaním lustračného zákona sa do politiky dostalo určite veľa ľudí čo tam nemajú, čo hľadať. S komunistami a ich nasledovníkmi nechcem mať nič spoločné. Nezmenia sa!

 

A tak, iba na záver. Ja neberiem druhým ľuďom názor iba chcem, aby sa veci pohli správnym smerom. Očakávam, aby aj môj názor bol vypočutý.

OPONENTI: neočakávam že bude súhlasiť iba chcem ,aby ste zaregistrovali aj fakty,ktoré už boli odhalené a zverejnené.