Úžasné TRIO a úvaha o prevrate

28. marca 2018, ivec, Nezaradené

Dostal som sa k informácii,že vraj tu bol pokus o prevrat.Neviete náhodou niekto o aký?Pán poslanec si asi úplne pomýlil,že do ulíc vyšli ľudia,ktorý iba

dali jasne najavo,že sú nespokojný, s  presne pomenovanými kauzami ako aj s konkrétnymi menami.Hmmm zvláštne jediný jeho

protest bol mierený na dlažobné kocky.Že by to?Sa ich zľakol?

Nevydržal to našťastie jeden poslanec,ktorý prehlásil,že nebude podporovať sprisahanecké teórie.Žiaľ volil som ho a už nebudem iba ho požiadam,aby

už zanechal tej frašky a priklonil sa k normálnym ľuďom,ktorý ho volili.Snáď aj jeho osobe dojde skor či neskor,že si robí iba hanbu.Mám v jeho regióne

veľa kamarátov a priateľov,ktorý majú podobný názor a dokonca sú ešte rozhorčenejší ako ja.Práve som s jedným dotelefonoval a na miesto práce

musíme riešiť politiku.Prečo?Nás za túto činnosť neplatia.Žiaľ bola to zlá voľba.Obaja máme  deti a nechceme ich nechaťi žiť v takej  spoločnosti.

No a náš morálny kapitán?Nič rieši vizuálne prostriedky.Koľko diplomatov vyhostíme?

TRIO sa zišlo poplakalo a išlo preč.Pochopil som iba jedno.Stále sa od vracia pozornosť od skutočných problémov.

Pán poslanec na záver iba toľko,aj komunisti pochopili keď ľudia boli v uliciach o čo išlo.Z môjho pohľadu nemáte morálny kredit byť ani poslancom.