NEOHLUPUJTE ĽUDÍ

9. apríla 2018, ivec, Nezaradené

Ako každý deň, tak aj dnes som si prečítal zopár článkov a zostal som v nemom úžase. Naozaj sa tu nič nestalo? Naozaj je všetko v najlepšom poriadku? Na všetkých stranách sa hovorí o kauzách a tu zrazu sa v podstate ani nič nestalo. Ľudia majte súdnosť. To nie je už sranda.

Veď okrádajú všetkých nás naokolo a ešte sa z toho smejú. Ľudí na uliciach nazvali ovce.

Čím si to zaslúžili? Možno v uliciach boli aj Vaši rodičia. Už je to iné? Hmm….

Fakt sa mi nechce veriť, že chceme naďalej zatvárať oči pred všetkými udalosťami, ktoré sa diali a dejú okolo nás.

Líder SaS o teplých rožkoch. No čo Vám poviem. Namiesto toho aby sa zjednocovali, spájali a pripravovali, budú riešiť v tejto

chvíli nepodstatné problémy. Obyčajní nedôstojne o úmrtí. Môžeme si o dotyčnom myslieť čokoľvek ale musíme rešpektovať nejaké zásady. Už sa konečne preberte.

Verím, že už budeme počuť niečo pozitívne a konštruktívne zo strany koalície ako aj opozície. Kecov, hlúpostí a klamstiev sme sa už v poslednej dobe napočúvali až dosť. Stačilo.

Nedočítal som sa o pokračujúcom vyšetrovaní dvoch popravených ľudí. Nedočítal som sa žiaľ ani riadok o trestnom oznámení prokurátora a policajný prezident sa zabetónoval. Čo je nutné ho deložovať? Pán Drucker, pomaly neznamená dobre. Či sa ešte  musí pozametať? Aj tak Vás obetujú. Potom padnú argumenty ja nič to Drucky. No a Kaly sa bude už iba smiať. Žiadna zodpovednosť, žiaden trest. To sa niekomu žije.To je sila. Zdá sa Vám to správne?

Prestańte prekrucovať fakty. Žiadna kontrarevolúcia sa tu nedeje, iba ľudia majú dosť nenažraných politikov a ich maniere.